Vind en minigryde fra Le Creuset

I går præsenterede Le Creuset pressen for deres nye farve “Ocean”. Farven er en blanding af petroleum, gråblå og dyb aqua og vil være at finde i butikkerne indenfor ganske kort tid. Efter min mening er farven den absolut smukkeste og mest raffinerede i sortimentet. Den er yderst appetitlig, både maskulin og feminin, og giver mig lyst til at udskifte samtlige af mine egne gamle gryder og pander. Læs videre nedenfor, hvis du har lyst til at vinde dit eget lille eksemplar.

LeCreuset_180614 12850

LeCreuset_180614 12881 LeCreuset_180614 12895 LeCreuset_180614 12899 LeCreuset_180614 12922 LeCreuset_180614 13009 LeCreuset_180614 13017

Jeg fik lov til at udlodde en minigryde i den nye farve til en af mine læsere. Hvis du vil deltage i konkurrencen, så send mig et billede af det sted du vil placere den lille gryde, hvis den bliver din. Jeg vælger minigrydens nye hjem den 15. september, og giver vinderen direkte besked. Præmien har en værdi af 210 kr.

20140828_151449_Android

 

6 thoughts on “Vind en minigryde fra Le Creuset

  1. Kan ikke sende billed;-) , da den skal stå i min datters nye køkken når hun flytter, hun vil elske den 😉

  2. Jeg prøver igen

    From: Annette Mygind [mailto:annette_mygind@mail.dk] On Behalf Of annette.mygind@mail.dk Sent: 29. august 2014 12:54 To: ‘KATRINE MARTENSEN-LARSEN’ Cc: info@netlux-italia.dk Subject: RE: [New post] Vind en minigryde fra Le Creuset

    Kære Katrine

    Gryden vil bÃ¥de passe sammen med mit fiske/skaldyrsbord og sammen med de øvrige keramiktallerkner/stel, som jeg importerer fra min venindes keramikfabrik Solimene pÃ¥ Amalfikysten i Syditalien til min butik, hvor der er mange suppeskÃ¥le og tallerkner i havfarver – som ogsÃ¥ passer til min italienske sommerbakke – og til farverne i vores Hornbæk anneks ( Se venligst vedhæftede foto)

    Se evt. også http://www.netlux-italia.dk.

    Så jeg håber at vinde gryden!

    Med venlig hilsen

    Annette Mygind

    Willemoesvej 10

    3100 Hornbæk

    Tlf. 39904052

    info@netlux-italia.dk

  3. Sikke en skøn lille gryde 🙂 Jeg vil gerne deltage… Er der en bestemt mail jeg skal sende til? Ha’ en skøn tirsdag… – i det super skønne vejr 🙂

    Mange hilsner fra Linn

      • Åhh, okay… Troede du ville have et billede 😉

        Men… Hvis jeg var den heldige, skulle den fine lille gryde stå ude i mit køkken ved siden af en min orange blender og en gammel grå/brun stribet mælkekande fra Kähler. Og jeg tror jeg ville komme havsalt i, den har sådan en fin størrelse til strøsalt synes jeg 😀

        Ha’ en dejlig aften 🙂

        Mange solstrejf og efterårshilsner fra Linn

  4. Vinderen af den lille gryde blev Jonna Madsen. Eller måske rettere Jonna Madsens datter.
    Jonna, send mig din adresse, så giver jeg Les Creuset besked om, hvor de skal sende gryden hen. Fortsat god søndag:)

Leave a Reply

